03 de desembre 2008

Hem sortit de festa... On anem a esmorzar?

Una de les activitats que més ens agrada fer a mi i als meus amics és... menjar. Menjar molt. Nosaltres en diem "fer el gordo". I un dels millors moments per fer-lo és després d'una llarga nit de festa, per tal de recuperar forces o asserenar-se abans d'anar a dormir. Per tant, en el post d'avui, m'agradaria parlar sobre locals que ofereixen esmorzars a primera hora del mati els caps de setmana. Aquí us poso els que jo recomano:

- La Poma Verda (Google Maps)
No hi he anat massa cops, peró sempre he quedat molt satisfet amb els seus entrepans, dels millors que he menjat mai. El tracte és molt bo, i els plats solen anar acompanyats d'uns cacauets o unes olives en vinagre. A més tenen una oferta interessant basada en cupons: Si hi vas habitualment, et pot sortir l'esmorzar gratis!

- Panaderia Luque (Google Maps)
Un dels llocs que he descobert recentment i que s'està fent popular (ja té grup al Facebook). El senyor Luque s'aixeca de bon de mati per anar a repartir el pa, però mentrestant prepara alguna pizza o "xurro" per al més afamat. Te quelcom familiar que el fa especial; la gent es troba i es fa companyia a la porta, compartint el seu menjar, fent caliu. Una de les avantatges és que la pizza no té un preu i mida definits, pots demanar-ne tant 2 euros com 15. Ideal per als més golafres!

- Bowling Lleida (Google Maps)
Un dels clàssics de la ciutat. Situat just al costat de la discoteca Pacha, el Bowling Lleida té una llarga llista de plats que acontentarà a tots els gustos; tant als més farts com als que només volen un aperitiu. Pastes, pizzes, torrades o entrepans; hi ha moltissima varietat i és ideal si sou un grup nombrós.

Aquests són els que destaco, però m'en deixo molts en el tinter: el Nyam, el Sucs, Bar Conejo... Has anat a algun dels mencionats? Quin recomanaries? En coneixes algun altre? Si es així, deixa el teu comentari per a que la resta de residents a Lleida en poguem gaudir...

Salut i bon esmorzar!

14 comentaris:

  1. Animeu-vos a comentar!

    ResponElimina
  2. Jo crec que un dels mes mítics on els conciutadans de Lleida poden anar a esmorzar desprès d’una nit de gresca i xerinola es SUC SUCS (“tot i que a mi personalment no hem fascini”). Es un bar on el menjar realment no importa (“no es ni molt dolent, ni molt bo, normalillo”). Lo realment important es l’espectacle que es munta allí propiciat principalment per la fauna autòctona que es reuneix allí.
    Si realment no ets un sibarita dels esmorzars i vols acabar la nit de forma diferent, ves al SUC SUCS i gaudeix !!!

    Especialitats en menjars: Patates braves al pebre negre, bocata de pit de pollastre amb maionesa, crugis cokes.

    ResponElimina
  3. Que reobrin el Yuma JA !!!

    ResponElimina
  4. A mi el Sucs no m'agrada... hi vam anar un cop al tornar de la festa de les Orles, i vam acabar marxant perquè no ens feien ni cas!

    I vam anar al Pans de davant del col·legi Dominiques... un bon esmorzar, si senyor! =)


    M'agrada la idea del blog!! Jo soc de les que a vegades a Lleida s'aburreix, així que aniré mirant!


    Muaaaaa Didac!!!

    ResponElimina
  5. Com el kroxan no hi ha res!! El que passa es que no obren prou d'hora com per seguir la gresca alli! ARa si... si es consegueix aguantar.. fan el millor cafè amb llet i espumeta de Lleida (o al menys... o intentent!).
    Didac ets un crack =)

    ResponElimina
  6. discrepo totalment sobre La Poma Verda. El dia que vaig anar em van fotre un dels pitjors bocadillos de la meva vida (ojo, me va recomanar llonganissa amb sabor a pinxo moruno, y capullo de mi, me la cole).

    Yo crec que hem passat per alt un dels nostres antic temples del esmorçar trancero: La Petro! quins records...aquells pedruscos! el atun-tomate! i alguna que altra...+40!

    Crec que tambe cal esmentar lloc especials per una nit especial: Cap d'Any. Res com uns xurros amb xocolate al Xicra i del "bocadillo de llonganissa amb ketchup" al Nyam Nyam.

    ResponElimina
  7. Sí! Cap d'Any és un bon tema pel blog, l'haurem de tocar... on anar i esmorzar el dia de Cap d'Any... molt bona idea!
    Sobre la Poma Verda, m'extranya perque els meus sempre han estat bonissims... Algú més hi ha anat i pot opinar?
    Pel que fa a la Petro, és un ultim recurs, com anar al Opencor i comprar un tigreton. Potser faré un tema sobre "Ultims recursos", llocs on anar a compar el que sigui quan ja no queden opcions millors.
    Però Anònim, ens agradaria saber qui ets! Gràcies per la teva aportació!

    ResponElimina
  8. Jo tampoc es que sigui molt fan de La Poma Verda però s'ha de reconèixer que té una cosa que no fan els altres.
    Et donen un vale per a 10 esmorzars(bocata+beguda=5€)i l'últim et surt gratis.
    Jo sempre he sigut de Suc Sucs,ja que a part dels bocadillos i crujicoques que no estan mal(normalillos),el tracte amb els camarers és molt cordial i això s'agraeix.
    No obstant,la nova sensació a Lleida és sense cap dubte el panadero A.Luque. El dia que surto de festa,no m'en vaig a dormir sense abans haver provat una de les seves exquisites pizzes.
    També seria bo recordar que una de les noves tendències a l'hora d'esmorzar és la de reunir-se uns quants amics,anar a casa d'un que estigui sol i fer una bona tallarinada pero ya!!!(pasta de tot tipus,molts ingredients i amb molt condiment).
    Espero que hagi servit la meva aportació. Volia afegir que l'anònim d'abans és l'Alvaro (el llonganissa amb ketchup és inconfundible)

    Marc

    ResponElimina
  9. Jo voto per la Poma Verda! xd. la veritat eske sempre k surto acabo alli. M'agrada mol el tracte k donen... potser es xq ja fa tems k anem alli... o no se ben be xq... xo jo ja et dic, sempre acabo alli.
    Be, jo tinc un altre lloc k pot ser interessant, xo el problema es k no se l'horari k fan ni res, si obren mol d'hora, xo la Xurreria Sobrino... ufff... el dia de les meves orles vaig acabar alli... i mare meva!! fantastic, els xurros fantastics.. i la xocolata k no falti!! la veritat es k senta de fabula una matinada am el fred glaçador de lleida.
    i Dako, vull k sapiguis k tinc el blog agregat a favoritos... es mes, el tinc a la barra de favoritos!!! espero k escriguis mes coses properament, stic impacient... xq Lleida esta mal aprofitada!!! necessitem un punt dinformacio per a joves, i crec k akest lloc es perfecte!!! mols anims am el blog, i segueix endavant!!!

    un petooooo

    Aresitas!!!!

    ResponElimina
  10. Doncs jo fa molt temps que no vaig a esmorzar despres de festa...aixi ke estic una mica desubikada del tema d'aquesta setmana...
    Jo votaria per esmorzar a casa de la Carme..ella molt acullidora i te un sofa superxaxi..lo unic es que la pobra a la nevera nomes te tomates cherry i teranyines....menys mal sino acabariem amb tot..
    Proposo que proximament parlis de les alternatives per fer aquest Nadal, Cap d'Any..
    Muaks!

    ResponElimina
  11. hola! ostres, quin èxit el teu bloc! tens un munt de comentaris! jeje està bé la proposta, la veritat és que no conec molts llocs on es pugui anar a hores intempestives de la matinada, el bowling, ja investigaré.
    Sempre parlaras d'esmorzars o ens prepares un especial de restaurants i bars? jejeje
    passa't pel meu bloc i deixa'm algun comentari va...

    ResponElimina
  12. mmm...pizza per esmorzar!!! Lo millor! No he anat mai a la Poma Verda....al Bowling hi havia anat alguna vegada ja fa temps, i la veritat es que estava tot molt bo, res com un bon entrepa de llom amb formatge despres de una nit "porahi". Tambe havia anat alguna vegada al Bar Conejo que esta a la Rambla de Ferran, tambe entrepans molt bons fets al moment. Jo sempre em demanava els Frankfurts...

    ResponElimina
  13. Oh! Aresitas, voldria mes informació sobre la xurreria Sobrino (on es, principalment). Se m'ha fet la boca aigua!

    Alvaro (si, el de la llonganissa amb ketchup)

    ResponElimina
  14. No sóc l´Aresitas ni sé on és la Xurreria Sobrino, però sé on és la xurreria Moreno, just a la cantonada del carrer Pallars amb Prat de la Riba (no la dels matalassos si no l´altra). Atenció amb les cagades de colom que cauen. A dins immersió total: sembla que hagis entrat al meravellós món del Radio Tele Taxi a l´Hujpitalè dal Yubregà. Fan porres més que txurros i una magnifica xocolata de les de veritat. Abundant públic femení de +50 (yuju) per allò del substitut sexual de la xocolata per a les dones (no donem més pistes de xocolaterieeeees...)

    ResponElimina