16 de desembre 2008

Per on sortim (II): Pubs

(Veure la part I i la part III d'aquest tema)

Seguint el tema de l'entrada anterior, parlem dels llocs on es pot sortir de nit. En aquesta entrada parlarem dels locals en els quals es va a parlar, ballar, prendre algo... amb la particularitat de que normalment s'hi està de peu, amb llums de colors, i la música alta per a que la gent balli i pugui dir rucades sense que se l'entengui.

He de reconèixer que jo no vaig gaire de pubs, normalment anem a prendre algo i després a un lloc gran. Però de tant en quant fem un stop abans per trobar-nos a algú concret, veure un altre ambient o començar el festival. Així, avui us recomano els següents pubs:

- Pub Línia (Google Maps)
Tal i com ens va recomanar la assídua a aquest bloc Blanx, el pub Línia és un dels meus preferits. Es troba a prop del Rectorat, i hi posen sobretot rock i una mica de pop, però res de música de "los 40"... Tenen dues taules de billar, una de dards, i uns sofàs on si tens sort podràs seure comodament. Obre per les tardes a partir de les 7 per poder fer-hi un cafè amb llet, però els dies forts son els del cap de setmana a partir de les 12. Es posa ple però sense atabalar, i de tant en quant venen alguns grups interessants a fer-hi un concert. Mireu el seu MySpace.

- Peppermint (Google Maps)
He de ser sincer: Només he anat al Peppermint un cop, però em va deixar gratament sorprés. Situat a un dels carrers amb més ambient de Lleida, el pub Peppermint intenta innovar: Té un disseny molt modern, una llarga llista de combinats (caipirinha, mojito, san francisco i molts més), i és molt lluminós, detall que em va sorprendre i agradar alhora. Això sí, la música semblava treta del primer Disco Estrella al 98, temazos com "Que la detengan" de David Civera... Però de fet, que més dona que posin l'últim del Bisbal o el primer que va fer Chayanne?

- Loch Ness + Rob Roy (Google Maps)
Seria injust si no cités al pub al que vaig més cops, ja sigui dijous divendres o dissabte. No sé molt bé per quin motiu, si és per la música, per la simpatia dels cambrers, per que tenen guarda-roba, o per que hi he anat des de que vaig començar a sortir i ja. Però abans d'anar a la discoteca és possible que m'hi trobeu. Té els problemes de tots els pubs grans que agraden a la gent: incomoditat per deixar els abrics o bosses, gent que no deixa de moure's d'un lloc a l'altre i arronsar-se't (hi ha gent que mole que se t'arronsi; n'hi ha d'altra que no), molt de fum i alguna cançó que dius WTF? Però bé, és on jo vaig i on seguiré anant...

- Soma Club (Google Maps)
"De la col·laboració entre Trivial bar i zzzplay neix un nou espai musical a Lleida, SOMA CLUB. Electro, mininal, pop, rock". Sona bé no? És un nou pub que han obert on hi havia el Jamaican, al costat del Trivial... El porta un company de classe, i està força bé!

Hi ha molts altres pubs a Lleida, sobretot a la zona dels Vins: Fissure, XL, Xtras, Can Can, Café Blau, La casa de la bomba... Has anat a algun dels pubs que he recomanat? T'agraden? A quin sols anar tu quan vols passar una bona estona o conèixer gent? Dóna'ns la teva opinió deixant un comentari!

Salut i bon bailoteo!

11 comentaris:

  1. Insisteixo... el BUDAAA!!! no hi ha manera... necesitem clients home!! i s'esta la mar de be!!! a mes, si tu i vas Dako, els disabtes es mes k probable k em trobis alli... si no es a la barra, sera per alli pululan.

    He de reconeixer k a mi el linia em mola mol, sisi. a la majoria de llocs k has nombrat he estat, i estic dacord am el k dius... xo perfavoooor Buda Buda Buda!! jajajajaja.


    Ares

    ResponElimina
  2. Dako felicitats per l’èxit d'aquest bloc! Només podia ser creat per un ser nocturn com tu... ;) Però voldria proposar-te que la pròxima entrada deixis de banda el sortir de nit per evitar que es comenci a fer repetitiu...(tot esta englobat dins el mateix tema) i parlis d'altres alternatives.... hauràs de fer un esforç d' imaginació i intentar sorprendre’ns amb les possibilitats que ens ofereix la nostra ciutat. Ànims!!!

    ResponElimina
  3. Venga va: Prometo anar al Buda abans de que acabi el 2008. Gràcies pel teu comentari Ares! :*

    Pel que fa a la Blanx... com quasi sempre, tens raó, hauries de fer el teu propi bloc, m'agradaria saber que penses... de tot! També prometo canviar de temàtica en properes entrades, només em queda la de "Per on sortim (III): Discoteques", però potser abans en faig una altra de “que fer els caps de setmana” o “que fer per cap d'any” A més us explicaré com publicar comentaris, que veig que alguns teniu dificultat... Bé, gràcies a tots! Seguiu comentant!

    ResponElimina
  4. Insisteixo, pub Look, al facebook veuras que som casi 200 persones XD.

    Per cert, pq no poses restaurants? CARS, BARATS, ESTUDIANTS ..........

    ResponElimina
  5. Si! Volem Bars i restaurants BBB! (Bueno, Bonito Barato).

    ResponElimina
  6. Hola Didaaac! La veritat és que nosaltres no innovem molt amb això dels pubs... Sempre hem anat al bigbar i ara ja em comença a cançar una mica, a més ja no hi va tanta gent com abans!
    També m'agrada el fissure i últimament sempre anem al legend.
    Estic a favor de la idea de què fer per cap d'any ja que crec q hi ha poques alternatives q m'agradin!
    Molt xulo el blog ;)

    Aida.

    ResponElimina
  7. estic molt desacord amb el comentari d'una tal blanx...!
    diu que el tema de sortir de nit es fa molt repetitiu... clar, concretament es repeteix cada 7 dies minim!inclus hi ha gent q pot arrivar a repetirse cada dia, pero weno aixo es un altre tema-problema ;P

    i sobre locals amb "llums de colors, i la música alta per a que la gent balli i pugui dir rucades sense que se l'entengui" l'estrella d'aquesta última temporada es la BOITE! sens dubte!

    ResponElimina
  8. Carai Dako, un tio com tu assenyat i aqui provacant a la gent a que surto, s'enborratxi, es foti gordo als restaurants!!!

    Home com a restaurant BBB(bueno, bonito, barato) per antonomasia és el ROMA! Patates braves i les riojanes increïbles!

    Ens la veiem avui!!!

    ResponElimina
  9. i el gallager amb els seus xupitos famosos?? venga, que jo els estic ensenyant als de bcn per a que provin coses noves! =)

    ResponElimina
  10. Ei Dako! Vigila que la fama porta consequencies...Com el teu bloc es faci famos, ja et veig anant a tots els pubs i restaurants i llocs de Lleida, perque la gent vol saber la teva opinio! Ara si, podria estar be, begudes i menjar gratis per a Dako, que tots els locals volen donar-te una bona impressio! =)

    ResponElimina
  11. Estic preparant la cuarta entrada, no sé si fer-la de les discoteques o de Cap d'Any, i aviat parlaré de restaurants BBB. Gràcies a tots pels vostres comentaris.

    Al darrer Anònim: On he de firmar? ;)

    ResponElimina